پایان کار شناگران ایران در قهرمانی جهان با حضور در ماده ۱۰۰ متر پروانه و ۵۰ آزاد

در ششمین روز از مسابقات شنا قهرمانی جهان بوداپست مهرشاد افقری در ماده 100 پروانه و متین سهران در ماده 50 متر آزاد با رقابت با حریفان خود به کار خود پایان دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ نوزدهمین دوره مسابقات شنا قهرمانی جهان از شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ آغاز و تا ۱۲ تیر ۱۴۰۱ در شهر بوداپست مجارستان پیگیری می‌شود.

در ششمین روز این مسابقات ابتدا مهرشاد افقری در ماده ۱۰۰ متر پروانه به آب زد. افقری ۱۰۰ متر را در مدت زمان ۵۲.۱۲ شنا کرد و با قرار گرفتن در جایگاه ۴۷ به کار خود پایان داد.

در ادامه متین سهران دیگر نماینده شنای ایران در این رقابت ها در ماده ۵۰ متر آزاد با حریفان جهانی خود به رقابت پرداخت که در پایان با ثبت زمان ۲۳.۷۴ و قرار گرفتن در رتبه ۵۸ و به کار خود پایان داد.

با این نتیجه پرونده حضور ملی پوشان شنای ایران در مسابقات شنا قهرمانی جهان بسته شد.

مهرشاد افقری و متین سهران به عنوان دو نماینده شنای ایران به این مسابقات اعزام شدند که مهرشاد افقری در ماده های ۵۰ و ۱۰۰ متر پروانه و متین سهران در ماده های ۵۰ و ۱۰۰ متر آزاد با رقبای خود به رقابت پرداختند.

 

 

نتایج شناگران ایران در مسابقات شنا قهرمانی جهان مجارستان

  • ماده ۵۰ متر پروانه – مهرشاد افقری – ثبت زمان ۲۴٫۷۷ 

 

  • ماده ۱۰۰ متر آزاد – متین سهران – ثبت زمان ۵۲٫۵۲

 

  • ماده ۱۰۰ متر پروانه – مهرشاد افقری  ثبت زمان ۵۲.۱۲

 

  • ماده ۵۰ متر آزاد – متین سهران ثبت زمان ۲۳.۷۴

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.