پایان کار شناگران ایران در کازان

جمال چاوشی فر در آخرین روز شنای نمایندگان ایران در کازان، 50متر کرال پشت را در 26ثانیه و 53صدم ثانیه شنا کرد و به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در آخرین ماده رقابتی نمایندگان شنای ایران در مسابقات قهرمانی جهان فینا (کازان ۲۰۱۵) جمال چاوشی فر در ماده ۵۰متر کرال پشت به آب زد. کاپیتان تیم ملی ایران این مسافت را در ۲۶ثانیه و ۵۳صدم ثانیه شنا کرد و در دسته خودش چهارم شد. او با این رکورد در رده بندی کلی بین ۶۹ نفر در جایگاه ۴۲ ایستاد و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند. در مرحله مقدماتی این ماده شناگرانی از فرانسه، آمریکا و استرالیا اول تا سوم شدند.

شانزدهمین دوره مسابقات جهانی فینا با حضور ۱۸۹ کشور از دوم مرداد ۱۳۹۴ آغاز شده است و  فردا (۱۸ مرداد ۱۳۹۴) به پایان می رسد. جمال چاوشی فر و آریا نسیمی شاد دو نماینده شنای ایران در این مسابقات بودند. با پایان مسابقه امروز، کار نمایندگان ایران در شانزدهمین دوره ورزش های آبی (کازان ۲۰۱۵) به پایان رسید.

 

رکوردهای ثبت شده در مرحله مقدماتی ماده ۵۰متر کرال پشت:

  1. “کمیل لاکورت” از فرانسه– ۲۴.۵۶
  2. “مت گرورس” از آمریکا- ۲۴.۶۸
  3. “بن ترفرس” از استرالیا- ۲۴.۷۴

……..

جمال چاوشی فر- ۲۶.۵۳

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.