پیام تبریک رئیس فدراسیون شنا به دنبال ثبت ورودی المپیک ۲۰۲۰

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با صدور پیامی موفقیت مهرشاد افقری در کسب سهمیه المپیک را به جامعه ورزش و عموم ملت شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسین شنا، شیرجه و واترپلو؛ مهرشاد افقری نماینده شنا ایران و عضو پایگاه قهرمانی شنا استان اصفهان که با هدایت گامردیلانچیان در مسابقات انتخابی المپیک بلغارستان حضور دارد، موفق به ثبت رکورد ۵۳٫۴۶  در ماده ۱۰۰ متر پروانه شد و بالاتر از حد نصاب ورودی B المپیک(۵۳٫۵۲ )، شنا کرد.

در همین راستا محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا ایران با صدور پیامی این موفقیت بزرگ و تاریخی را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

 

هوالقادر

تلاش جامعه شنا کشور با وجود همه دشواری‌ها و تنگناها بویژه در عصر کرونا، شایسته موفقیت بود و الحمدالله با نگاه مثبت و توکل به خدا این مهم انجام شد و مهرشاد افقری جوان برومند شنا ایران از پایگاه ملی شنا اصفهان موفق به کسب سهمیه المپیک شد و حد نصاب ورودی را بعد از حدود ۱۴ سال کسب کرد. این نشان دهنده اهتمام خانواده شنا به کسب موفقیت و حاکی از تلاش روزافزون آنان است. بر خود واجب می‌دانم ضمن قدردانی از شناگران پرتلاش و مربیان دلسوز و فهیم بویژه مهرشاد افقری و گامردیلانچیان این پیروزی را به جامعه ورزش و ملت شریف ایران تبریک بگویم.

محسن رضوانی

image_printپرینت مطلب