پیام تبریک ریاست فدراسیون شنا به دکتر سعید نمکی

محسن رضوانی به نمایندگی از هیات رئیسه و جامعه بزرگ ورزش های آبی کشور انتخاب شایسته سعید نمکی به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، متن پیام تبریک به سعید نمکی عضو هیات رییسه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به شرح زیر است:

 

جناب آقای دکتر سعید نمکی

سال ها مدیریت مدبرانه و اثربخش حضرتعالی در سطوح مختلف نظام اسلامی زمینه توسعه این آب و خاک را پدید آورده است. بی شک در سنگر جدید خدمت به مردم کشورمان نیز شاهد پویایی و نیل به پیشرفت خواهیم بود. انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که با رای قاطع نمایندگان ملت همراه بود را تبریک گفته و برایتان توفیق روزافزون از درگاه پروردگار مسئلت دارم.

 

محسن رضوانی

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.