پیام تبریک رییس فراکسیون ورزش در پی موفقیت نماینده شنا ایران در کسب سهمیه المپیک

محمدمهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی کسب سهمیه المپیک توکیو و همچنین ثبت رکوردی جدید در ماده ۱۰۰ متر پروانه را به فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و به نقل از خبرگزاری خانه ملت؛ محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی کسب سهمیه المپیک توکیو و همچنین ثبت رکوردی جدید در ماده۱۰۰متر پروانه را به فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تبریک گفت.

در متن پیام آمده است: غرور آفرینی و کسب سهمیه المپیک توسط ورزشکار با اخلاق و شایسته مهرشاد افقری افتخاری دیگر برای ورزش کشور و مخصوصا استان اصفهان رقم زد.

فراکسیون ورزش ضمن قدرشناسی از تلاش های دست اندرکاران فدراسیون شنا، کادر فنی، اعضای تیم ملی، برای این عزیز آرزوی سرافرازی و تندرستی و از درگاه ایزدمنان استمرار پیروزی جوانان ورزشکار در میادین ورزشی را آرزومند است./

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.