به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان طی حکمی کاوه احمدی را به سمت “سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان” منصوب کرد.

در همین راستا محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به نمایندگی از خانواده ورزش های آبی کشور در پیامی این انتصاب را تبریک گفت.

 

برادر عزیز جناب آقای کاوه احمدی

باور دارم که بی گمان حضور شما در این مسئولیت به عنوان مدیری توانمند و صدیق با کوله بار گزانی از تجربه، نوید بخش اعتلای ورزش ایران عزیزمان خواهد بود. بدینوسیله انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان که قطعاً نشأت گرفته از توانمندیهای علمی و مدیریتی و کارنامه درخشان حضرتعالی است را تبریک می‌گویم و امیدوارم در سنگر جدید نیز منشا اثر خیر باشید.  موفقیت و سربلندی شما و کلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه باریتعالی مسالت می نمایم.

انشالله.

 

 

 

دکتر کاوه احمدی که دارای مدرک دکترای فقه و حقوق است، سابقه ۲۷ سال حضور در قوه مقننه در سمت‌های مختلف را دارد. ایشان پیش از این به عنوان مدیرکل مرکز ارتباطات و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، رئیس مرکز ارتباط با رسانه‌های مجلس شورای اسلامی، سرپرست فدراسیون شنا، نایب رئیس، عضو هیات رئیسه و مشاور عالی ریاست فدراسیون شنا دارای خدمات بسیاری بود.

 

 

انتهای پیام