پیام تبریک فدراسیون شنا به کاوه کریمی

محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با صدور پیامی انتصاب کاوه کریمی به سمت معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی برق حرارتی را به ایشان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی رئیس فدراسین با صدور پیامی انتصاب کاوه کریمی ریاست هیات شنا استان کرمان را به سمت معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی برق حرارتی کل کشور تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای کاوه کریمی

حسن سابقه جنابعالی به عنوان مدیری توانا در سنگرهای مختلف کشور همواره منشا اثر خیر بوده و بدون شک قبول مسئولیت در شرکت برق حرارتی کل کشور  نیز نشأت گرفته از توانمندیهای علمی و مدیریتی حضرتعالی است و قطعا موجبات پیشرفت کشور را در در این حوزه به دنبال خواهد داشت. 

بدینوسیله به نمایندگی از خانواده ورزش های آبی  انتصاب شایسته جنابعالی در سمت معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت برق حرارتی را تبریک می گویم و از درگاه پروردگار توفیق روزافزون را برایتان خواستارم. 

  محسن رضوانی

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.