پیام تسلیت خانواده شنا در پی حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان

محسن رضوانی به نمایندگی از خانواده بزرگ ورزش‌های آبی در پیامی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، که منجر به شهادت جمعی از پاسداران مدافع وطن شد را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا به نمایندگی از خانواده بزرگ ورزش‌های آبی کشور، در پیامی ضمن محکوم کردن اقدام ناجوانمردانه تروریست‌ها در به شهادت رساندن جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان تسلیت گفت.

متن این پیام تسلیت به شرح زیر است:

حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت جمعی از پاسداران مدافع وطن شد بار دیگر حقارت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مزدورانش را آشکار کرد. قطعا عملیات تروریستی اخیر که نشان گر زبونی و درماندگی دشمنان در برابر عظمت این ملت است، تاثیری در اراده ایران اسلامی در برافراشتن درفش امنیت و آزادی نخواهد داشت. بدینوسیله ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدا و جانبازان این حادثه تلخ، شهادت مظلومانه این عزیزان را به به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ملت بزرگ و شریف ایران و بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض کرده و هرگونه عملیات تروریستی را محکوم می کنیم.
روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب