پیام تسلیت خانواده ورزش‌های آبی در پی حادثه تروریستی در کرمان

فدراسیون شنا به نمایندگی از خانواده بزرگ ورزش‌های آبی در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، که منجر به شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان شد، به ملت شریف ایران و بازماندگان این عزیزان تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا به نمایندگی از خانواده بزرگ ورزش‌های آبی کشور، در پیامی ضمن محکوم کردن اقدام ناجوانمردانه حمله تروریستی روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه در گلزار شهدای کرمان و همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، به خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان تسلیت گفت.

متن این پیام تسلیت به شرح زیر است:

حادثه تروریستی در کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیزمان در مراسم سالگرد سردار مبارزه با تروریسم، شهید حاج قاسم سلیمانی شد، جنایت وحشیانه‌ای بود که دل هر انسانی را به درد می‌آورد و بار دیگر حقارت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مزدورانش را آشکار ساخت.

این خبر به قدری تلخ و به غایت دردناک است که در مقام سخن نمی گنجد. بدینوسیله ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدا و جانبازان این حادثه تلخ، شهادت مظلومانه این عزیزان را به به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ملت بزرگ و شریف ایران و بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض کرده و هرگونه عملیات تروریستی را محکوم می کنیم.


روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب