پیام تسلیت فدراسیون شنا به خانواده معینی

فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با صدور پیامی درگذشت مرتضی معینی ورزشکار جوان شنا و واترپلو کشور را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ باخبر شدیم مرتضی معینی از قهرمانان شنا و واترپلو کشور در اثر سانحه ای دلخراش دار فانی را وداع گفت. از همین رو فدراسیون شنا در اطلاعیه خود ضایعه در گذشت این جوان ورزشکار را  به خانواده معینی تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم غفران الهی مسئلت کرد.

 

مراسم تشییع آن مرحوم روز یکشنبه (۲۱ تیر ۱۳۹۴) ساعت ۱۵:۰۰ از درب جنوبی امامزاده حسین (ع) شهر قزوین برگزار می شود. مراسم شام غریبان هم عصر همان روز از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰:۰۰ در مسجد محمد رسول الله (ص) واقع در چهارراه بلوار شمالی برگزار می شود. مراسم صباح مزار هم روز دوشنبه (۲۲ تیر ۱۳۹۴) از ساعت ۷:۳۰ الی ۹:۰۰ صبح در همان مکان منعقد می شود.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.