پیام تسلیت فدراسیون شنا در پی درگذشت ایرج حیات داودی

فدراسیون شنا در پیامی درگذشت ایرج حیات داودی از پیشکسوتان و کاپیتان اسبق تیم ملی واترپلو ایران را تسلیت می گوید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ متاسفانه با خبر شدیم که ایرج حیات داودی پیشکسوت و کاپیتان اسبق تیم ملی واترپلو ایران به دیار باقی پیوست.

ایرج حیات داودی کاپیتان نخستین تیم واترپلو ایران در دهه ۳۰ شمسی بود. او در همان دوران در اولین مسابقه ملی تیم واترپلو ایران مقابل تیم ترکیه به آب زد. حیات داودی پس از دوران ورزشی خود در کسوت مربیگری قهرمانان زیادی در رشته های شنا و واترپلو به دنیای قهرمانی معرفی کرد.

فدراسیون شنا به نمایندگی از خانواده بزرگ این رشته ورزشی، ضمن تسلیت این ضایعه به خانوادهای مرحوم، برای آن بزرگوار از دست رفته از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌کند.

 

مرحوم ایرج حیات داودی و مرحوم امیرنعمت پور از بنیانگذاران باشگاه کلوپ شنا اهواز بودند.. هر دو عضو ثابت تبم اهواز که ۱۳ سال فهرمان کشور شدند و از یاران جدانشدنی در رشته های شنا و واترپلو که افتخارات زیادی را پدید آوردند. از شاگردان برجسته آن مرحوم میتوان به استادمهدی رشیدپور، غلامعلی پایدار (حمامچی،)، دکترهوشنگ نادیانپور(نارنج زاده) استادناصر، منصور، نادر و حسبن نعمت پور، منصورتوکلی، رحیم و حمیدحسین زاده، غلامحسین،، مسعود، سعید و نادر نیاکان، داریوش و حمیدمیرزایی، و هادی بیک اشاره کرد.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب