جمال چاوشی فر جایزه گرفت

چاوشی فر: امیدوارم کسب سهمیه جهانی آغازی برای حمایت از شنا باشد

جمال چاوشی فر پس از رکوردشکنی و کسب سهمیه مسابقات جهانی گفت: خداراشکر می کنم که مزد زحماتم را گرفتم و تلاش کادر فنی بی نتیجه نماند و امیدوارم کسب سهمیه جهانی آغازی برای حمایت از شنا باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ جمال چاوشی فر ملی پوش ایران پس از رکوردشکنی و کسب سهمیه مسابقات جهانی اظهار کرد: پیش از هر چیز خدا را شکر می کنم از اینکه توانستم جواب زحمات کادر فنی را بدهم و نتیجه تلاش های خود را ببینم. باید اذعان کرد ما این سهمیه را با کمبود امکانات گرفتیم در صورتی که خیلی از کشورها برای کسب سهمیه هزینه های سنگینی انجام می دهند.

کاپیتان تیم ملی شنا ادامه داد: امیدوارم که این سهمیه سرآغازی شود برای هزینه کردن در این رشته ورزشی تا پیش از مسابقات المپیک، چراکه با این امکانات و شرایط کسب سهمیه المپیک بسیار مشکل است. تمامی کشورهای صاحب شنا ورزشکاران خود را برای کسب سهمیه به کمپ های معتبر و بین المللی می فرستند. زیرا در این گونه اردوها تمام فکر و ذهن ورزشکار معطوف به تمرین است و از تمام استرس ها و دغدغه هایی که در اردوهای داخلی از طرف نزدیکان و حتی حاشیه های خود ورزش به دور است.
چاوشی فر خاطرنشان کرد: حضور در رویدادهای مهم و معتبر برای پیشرفت در ورزش شنا ضروری است و با این شرایط یک شناگر با تمام وجود و تمرکز تمام وقت برای پیشرفت و بهتر شدن تلاش می کند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.