چاوشی فر: شکسته شدن رکورد‌های بیشتر به جذابیت لیگ کمک می‌کند

سرمربی تیم نفت تهران گفت: شکسته شدن رکوردهای بیشتر در مسابقات به جذابیت لیگ کمک میکند و باعث میشود رقابت میان تیم‌ها نیز سخت تر شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ جمال چاوشی فر سرمربی تیم نفت تهران در رابطه با سطح آمادگی شناگران در مرحله اول لیگ شنا باشگاه‌های کشور بیان داشت: برخی از شناگران به دلیل عضویت در تیم ملی کشور و اینکه در مسابقات برون مرزی شرکت می‌کنند، در شرایط خوب و ایده آلی به سر می‌برند، که دو نفر از آنها عضو تیم ما و دو نفر دیگر عضو تیم هاشمی نژاد مشهد هستند، همچنین به دلیل پیش رو بودن مسابقات رده‌های سنی فیلیپین نیز بسیاری از شناگران این رده در موقعیت خوبی قرار دارند و رکورد‌های خوبی را نیز به ثبت رساندند. خداراشکر این دوره تیم ما در شرایط مناسبی است و افرادی که جذب کردیم از شناگران تاپ و سطح بالای کشور هستند.

چاوشی فر ضمن ابراز رضایت از بهتر شدن شناگران نسبت به دوره قبل خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم از نظر رکوردهای به دست آمده نسبت به سال گذشته مقایسه کنیم، شناگران از نظر رکوردی و سطح آمادگی شرایط بهتری داشتند و اینطور پیش بینی میکنم که رفته رفته تا مرحله های دوم و سوم این رکوردها بهبود یابد و حتی رکوردهای بیشتری نیز شکسته شود که این موضوع به جذابیت لیگ کمک میکند و باعث می‌شود تا رقابت میان تیم ها سخت‌تر شود به خصوص بین سه تیم برتر جدول رده بندی، همچنین با توجه به فینا پوینت‌ها(امتیاز شنا) و نتایج به دست آمده از مرحله اول، رقابت بسیار نزدیکی داریم که کوچکترین اشتباه و خطا باعث می‌شود تا در مراحل دیگر و حتی مرحله سوم این جایگاه‌ها جابجا شود به همین خاطر تیم‌ها باید بسیار محتاط عمل کنند.

سرمربی تیم نفت تهران در رابطه با برنامه ریزی‌های آینده برای رقابت با رقبا خاطرنشان کرد: ما در رشته‌های سینه، ۵۰ و ۱۰۰ متر پروانه دچار ضعف بودیم و شناگری داشتیم که به مرحله اول نرسید، همچنین نقطه ضعف‌هایی را که در ارنج تیم هست باید پوشش دهیم و در مرحله بعد بتوانیم شناگری را که در مرحله نخست در اختیار نداشتیم به تیم اضافه کنیم و تلاشمان بر این است در شناهایی که نسبت به دیگر رقبا عقب افتادیم تبدیل به نقطه قوت کنیم و فاصله‌مان را با تیم‌ها تا آخرین مرحله حفظ کنیم.

وی در خصوص عملکرد تیم و شناگران در مرحله نخست اظهار کرد: خدارا شکر ۸۰ درصد شناگران رکوردهای خوبی به ثمر رساندند و شرایط قابل قبولی داشتند. اما برخی دیگر در حد انتظار نبودند ولی با توجه به اینکه اکنون جایگاه اول را تا پایان مرحله نخست لیگ در اختیار داریم راضی هستم و امیدوارم شناگرانمان در مراحل بعدی نقطه ضعف‌هایشان را پوشش دهند و بتوانند انتظاراتی که از آنها داریم و حتی خودشان دارند را برآورده کنند.

چاوشی فر در پایان افزود: امیدوارم بتوانیم با رقابتی که بین تیم ما و تیم هاشمی نژاد مشهد است، در انتهای سه مرحله لیگ جایگاهمان را حفظ کنیم و به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.