کریمی: مقابل مدعی قهرمانی واترپلوی جهان خوب بودیم

دروازه بان تیم ملی واترپلو جوانان ایران پس از شکست 18 بر 6 مقابل صربستان گفت: مقابل تیمی که lمدعی قهرمان جهان است بسیار خوب بازی کردیم. دست تمامی بازیکنان درد نکند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ حامد کریمی دروازه بان تیم ملی ایران پس از بازی مقابل صربستان گفت: دست تمامی بازیکنان درد نکند. بسیار خوب بازی کردیم. با تیمی بازی کردیم که بزرگسالانشان در کازان قهرمان جهان شده بودند و مهد واترپلوی جهان است خوب کار کردیم. همه بازیکنان مخصوصا خودم در این بازی تجربه خیلی خوبی بدست آوردیم. در این مسابقه مقابل بهترین بازیکن های نسل خودم بازی کردم و شوت های آنها را گرفتم. مطمئنا با این اتفاقات همه بازیکنان به سطح واترپلوی ایران پی بردندو متوجه شدند باید برای رسیدن به این تیم ها تلاش بیشتری کنیم.

کریمی ادامه داد: نتیجه بازی خوب بود. درست است که ۱۸ گل از دریافت کردیم اما همین تیم به مکزیک و استرالیا بین ۲۰ تا ۳۰ گل زد. امیدوارم بازی های بعدی را هم با همین قدرت و غیرت بازی کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.

دروازه بان تیم ملی درباره بازی پیش رو برابر استرالیا عنوان کرد: استرالیا هم تیم خوب و نسبتا قوی است. ما با تمام تلاش و قوت برای کسب بهترین نتیجه پیش می رویم.

 

انتهای پیامí

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.