۲۶ بهمن جلسه هماهنگی لیگ برتر شنا برگزار می شود

نخستین جلسه هماهنگی هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر شنا (جام خلیج فارس) با دعوت از تیم های شرکت کننده ساعت 10:00 صبح روز ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ جلسه هماهنگی با مدیران باشگاه‌های شرکت کننده در هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر شنا کشور (جام خلیج فارس) ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ با حضور مسئولان فدراسیون و  نمایندگان تام الاختیار باشگاه‌ها در محل سالن جلسات آکادمی استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار خواهد شد. با توجه به شرایط و ضوابط ستاد ملی مبارزه با کرونا این نشست به صورت حضوری و مجازی برگار خواهد شد و نمایندگان تیم ها می‌توانند ضمن هماهنگی با کمیته فنی شنا به صورت آنلاین در جلسه شرکت کنند.

در این جلسه در خصوص موضوعاتی همچون پروتکل های قانونی برگزاری مسابقات لیگ شنا در دوران کرونا و قوانین اجرایی لیگ بحث و گفتگو خواهد شد.

لازم به ذکر است در این جلسه باید نمایندگان تیم های هتل آپارتمان کورش کرمانشاه، کیان شنای گلستان، باشگاه مقاومت، آکادمی ۹ دی و آزادی، استخر نور تهران، نفت تهران و نمایندگان استان های اصفهان و خراسان رضوی و نماینده ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور یابند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.