فراخوان دریافت عکس‌های منتخب افتخارات ورز‌ش‌های آبی

کمیته فرهنگی فدراسیون شنا از کلیه قهرمانان، پیشکسوتان و عکاسان ورزش‌های آبی دعوت به عمل آورد تا عکس‌های منتخب ورزش حرفه ای و قهرمانی خود را جهت ارائه در نمایشگاه دائمی افتخارات ورزش ایران به روابط عمومی فدراسیون ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کمیته فرهنگی فدراسیون در نظر دارد نمایشگاه دائمی عکس افتخارآفرینان رشته های آبی ایران را ایجاد کند. به همین منظور از کلیه پیشکسوتان، قهرمانان، عکاسان و مسئولان تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی شنا، شیرجه و واترپلو دعوت می‌شود که عکس‌های منتخب ورزش حرفه‌ای و قهرمانی خود را در سطح بین الملل جهت استفاده در این نمایشگاه و ثبت در آلبوم افتخارات ورزش ایران به روابط عمومی فدراسیون تحویل دهند.

علاقه مندان می توانند برای ارسال اصل و یا فایل عکس های خود در ساعات اداری روزهای شنبه تا چهارشنبه با شماره تلفن ۸۸۳۱۷۵۵۸ واحد روابط عمومی تماس حاصل فرمائید.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.