پیام تبریک فدراسیون شنا به کاوه کریمی

محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با صدور پیامی انتصاب کاوه کریمی به سمت معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی برق حرارتی را به ایشان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی رئیس فدراسین با صدور پیامی انتصاب کاوه کریمی ریاست هیات شنا استان کرمان را به سمت معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی برق حرارتی کل کشور تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای کاوه کریمی

حسن سابقه جنابعالی به عنوان مدیری توانا در سنگرهای مختلف کشور همواره منشا اثر خیر بوده و بدون شک قبول مسئولیت در شرکت برق حرارتی کل کشور  نیز نشأت گرفته از توانمندیهای علمی و مدیریتی حضرتعالی است و قطعا موجبات پیشرفت کشور را در در این حوزه به دنبال خواهد داشت. 

بدینوسیله به نمایندگی از خانواده ورزش های آبی  انتصاب شایسته جنابعالی در سمت معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت برق حرارتی را تبریک می گویم و از درگاه پروردگار توفیق روزافزون را برایتان خواستارم. 

  محسن رضوانی

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.