پیام تبریک رضوانی به وزیر ورزش و جوانان

محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با صدور پیامی انتخاب شایسته مهندس کیومرث هاشمی را به ایشان و جامعه ورزش کشور تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا ضمن قدردانی از حسن انتخاب رئیس جمهور با صدور پیامی انتصاب به جا و شایسته مهندس کیومرث هاشمی را به ایشان و جامعه ورزش کشور تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

برادر ارجمند و گرامی جناب آقای مهندس کیومرث هاشمی

بی تردید انتخاب حضرتعالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان که خود مردی از جنس جامعه ورزش و مدیری توانمند، لایق و شایسته در طول خدمت به این دولت هستید مایه مباهات و خشنودی اهالی ورزش است. یقین دارم با عنایت به شایستگی و تجارب جنابعالی در حیطه ورزش و استعانت از خداوند متعال شاهد رشد و شکوفایی ورزش در تمام سطوح ملی و جهانی خواهیم بود.

به نمایندگی از خانواده بزرگ شنا، شیرجه و واترپلو کشور آرزومندم در سایه تجارب ارزنده جنابعالی شاهد موفقیت و پیشرفت روز افزون در حوزه ورزش کشور باشیم و در سایه عنایات خاص پروردگار و با یاری همه دلسوزان ورزشی، دوران مدیریت جنابعالی مملو از برکات و توفیقات در این حوزه بویژه ورزش های پایه و پرمدال باشد.

محسن رضوانی

 

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.