بیانیه فدراسیون شنا در محکومیت جنایات اسرائیل در غزه

فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در محکومیت حمله جنایتکارانه اسرائیل در غزه علی‌الخصوص به بیمارستان المعمدانی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ فدراسیون شنا با حمایت از مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایت‌های اسرائیل غاصب در بیانیه‌ای‌ حمله رژیم صهیونیستی در غزه علی‌الخصوص حمله به بیمارستان المعمدانی که منجر به شهادت و مجروح شدن صدها نفر از بیماران، مجروحان و مردم بی‌گناه شد را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است :

فلسطین نه فقط پارۀ تن اسلام بلکه نماد مظلومیت انسان‌ و تضییع حقوق بنیادی اوست. حق داشتنِ سرزمین؛ حق زندگی در خانۀ پدری و سرزمین مادری. آنچه امروز در نوار غزه می‌گذرد مصداق آشکار نسل‌کشی است. وقت آن است که جهان اسلام تجاوز رژیم صهیونیستی و اشغالگر قدس را به نوار غزه یک‌صدا محکوم کند و با فشار بر مجامع بین‌المللی افزون بر پایان جنگی نابرابر، خواستارِ برقراری صلح و استیفای حقوق حقۀ ملت مظلوم فلسطین شود.

 

فدراسیون شنا به نمایندگی خانواده بزرگ ورزش‌های آبی ضمن ستایش روحیۀ سلحشوری گروههای مقاومت و مردم مظلوم غزه، این اقدامات ضد حقوق بشری رژیم اشغالگر صهیونیست را شدیدا محکوم و همبستگی خود را با ملت آزادی‌خواه فلسطین اعلام می‌کند  و همچنین خواستار برخورد جدی جامعه جهانی و سازمان های بین المللی با عاملان این جنایت است.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.