شیرجه دونفره ایران باز هم طلا گرفت

با درخشش شیرجه روهای ایران طلای ماده سکوی 10 متر دو نفره را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپلو؛ تیم شیرجه سکوی ۱۰متر دو نفره ایران با ترکیب مجتبی ولی پور و شهنام نظرپور با کسب مجموع ۳۲۶.۰۴ امتیاز توانست دومین مدال طلای تیمی این دوره از مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی را به خود اختصاص دهد.

♦️امتیاز ۶ پرش شیرجه روهای ایران به شرح زیر است:
پرش اول: ۴۴/۴۰
پرش دوم: ۴۰/۸۰
پرش سوم: ۶۸/۴۰
پرش چهارم: ۶۲/۶۴
پرش پنجم: ۵۱/۸۴
پرش ششم: ۵۷/۹۶
مجموع امتیاز: ۳۲۶/۰۴

▪️تیم های آذربایجان با امتیاز ۲۶۵ و ۱۱ صدم و عراق با ۲۱۵ و ۶۴ صدم دوم و سوم شدند.

▪️پیش از این در رشته شیرجه چهارمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی شیرجه روهای کشورمان دو مدال طلا در ماده ۳ متر انفرادی و سه متر دوبل و همچنین یک مدال برنز در ماده ۱۰ متر انفرادی کسب کرده بودند.

▪️بدین ترتیب با مدال طلای امروز شیرجه ۱۰ متر دوبل کار تیم ملی شیرجه کشورمان در این دوره از مسابقات کشورهای اسلامی با ۳ مدال طلا و یک برنز به پایان رسید.

▪️مجتبی ولی پور در این مسابقات با سه طلا ( سه متر انفرادی و دوبل و ۱۰ متر دوبل) کار ارزشمندی برای شیرجه ایران و افزایش مدالهای کاروان ایران در این دوره از مسابقات انجام داد.

▪️همچنین ارزش کار شهنام نظر پور با کسب یک مدال برنز و دو مدال طلا( برنز ۱۰ متر انفرادی و دو طلای سه متر دوبل و ۱۰ متر دوبل) کمتر از ولی پور نبود.

 

تیم شیرجه ایران با درخشش شیرجه روهای خود و کسب ۲ مدال طلای دونفره و یک مدال طلای انفرادی مجتبی ولی‌پور و برنز شهنام نظرپور به کار خود در رقابت‌های بازی‌های کشورهای اسلامی پایان داد.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب