کریمی و نظرپور در تخته سه متر هم مدال گرفتند

در روز دوم مسابقات بین المللی شیرجه اتریش حمید کریمی و شهنام نظرپور موفق به کسب نشان نقره و برنز تخته سه متر شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ نمایندگان شیرجه با حمایت همااکسپرس در دومین روز از رقابت های خود در تورنومنت بین المللی شیرجه گراتس دو مدال دیگر گرفتند. حمید کریمی و شهنام نظرپور شیرجه روها در ماده تخته سه متر بودند. کریمی و نظرپور در این مسابقات به ترتیب دوم و سوم شدند تا پس از دو روز مسابقه هر کدام یک نقره و یک برنز در کارنامه خود داشته باشند.

در مسابقه تخته سه متر مردان، حمید کریمی و شهنام نظرپور به ترتیب با ۳۲۰.۹۵ و ۲۶۵.۹۰ امتیاز پس از یوهان سندل سوئدی در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

در مسابقات دیروز محمد دوام شیرجه رو آینده دار کشور هم حضور داشت. دوام در ماده تخته سه متر رده سنی C با کسب ۲۳۹.۱۰ امتیاز در جایگاه دهم ایستاد. در این ماده دو شیرجه رو انگلیسی و یک شیرجه رو سوئیسی اول تا سوم شدند.

در ادامه این رقابت ها مسابقات بخش سکو برای بزرگسالان و تخته یک متر برای شیرجه روهای زیر ۱۳ سال برگزار می شود. محمد دوام در بخش تخته یک متر رده سنی ۱۳-۱۲ سال (c) با ۲۰ شیرجه رو اروپایی رقابت می کند. حمید کریمی و شهنام نظرپور هم در بخش سکو آخرین رقابت نمایندگان ایران را در اتریش برگزار می کنند.

 

نفرات برتر تخته یک متر مسابقات بین امللی اتریش:

  1. یوهان سندل از سوئد- ۳۲۹.۶۵ امتیاز
  2. حمید کریمی  – ۳۲۰.۹۵ امتیاز
  3. شهنام نظرپور – ۲۶۵.۹۰ امتیاز

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب