آئین نامه اجرائی مسابقات شنا مسافت بلند جام نوروز آزادی

طبق اعلام کمیته فنی شنا، مسابقات شنای مسافت بلند در رده سنی 11 و 12 سال، 13 و 14 سال و 15 و 17 سال تحت عنوان جام نوروز آزادی 15 الی 19 اسفند ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ بر اساس تصمیم کمیته فنی شنا مقرر شد مسابقات شنای مسافت بلند در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال، ۱۳ و ۱۴ سال و ۱۵ و ۱۷ سال تحت عنوان – جام نوروز آزادی – جهت توسعه کمی و کیفی شنای رده های سنی کشور، ۱۵ الی ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ به میزبانی استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شود.

تیم های شرکت کننده باید اعلام آمادگی خود را حداکثر تا روز دوشنبه هشتم اسفند ۱۴۰۱ اعلام نمایند.

برای دریافت آئین نامه و برنامه این رقابت ها بر روی لینک زیر کلیک کنید.

بخشنامه مسابقات جام نوروز آزادی

برنامه مسابقات

 

تعداد افراد اعزامی از هر استان و مدرسه شنا:

الف) سرپرست ۱ نفر

ب) سر مربی ۱ نفر (مربیگری درجه یک)

ج) مربی ۳ نفر (هر رده سنی یک نفر) 

محل وزمان اجرای مسابقات:

رده سنی(سال) متولدین ورود به مسابقات شروع مسابقات پایان مسابقات خروج از مسابقات
 رده سنی ۱۱-۱۲
رده سنی ۱۳-۱۴
رده سنی ۱۵-۱۷
۱۳۸۹-۹۰
۱۳۸۷-۸۸
۱۳۸۴-۸۶
بعدازظهر دوشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ شب روز جمعه  ۱۴۰۱/۱۲/۱۹

 

²محل برگزاری و اسکان شناگران:

محل برگزاری : استان تهران- استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی

محل پذیرش و اسکان : خوابگاه شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی

تبصره مهم ۱: تیم ها باید نسبت به اعلام آمادگی تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ اقدام لازم را مبذول فرمایند. بعد از تاریخ یاد شده اعلام آمادگی پذیرفته نخواهد شد.

تبصره مهم ۲: کلیه مدارس شرکت کننده باید نسبت به دریافت مجوز تأسیس مدرسه شنا از کمیته فنی فدراسیون اقدام لازم را انجام دهند. (تیم هایی که از طرف هیئت شنا در مسابقات شرکت می کنند از این قاعده مستثنی بوده و باید با اسم هیئت استان در مسابقات حضور بهم رسانند)

تبصره مهم ۳: کلیه نفرات حاضر در مسابقات باید نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع اطلاعاتی فدراسیون شنا به نشانی register.irsf.ir اقدام نمایند. در غیر اینصورت از حضور ورزشکار در مسابقات ممانعت به عمل خواهد آمد.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.