برگزاری چالش مجازی روز پیاده روی در سراسر کشور

با همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی فردا(یکشنبه) به مناسبت روز جهانی پیاده روی، چالش مجازی پیاده روی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛فدراسیون ورزش‌های همگانی در نطر دراد به مناسبت روز جهانی پیاده روی، ساعت ۱۰ صبح فردا(یکشنبه) چالش مجازی پیاده روی در سراسر کشور برگزار کند. در پایان این رقابت‌ها به قید قرعه به فیلم‌های منتخب، جوایزی به رسم یاد بود اهدا خواهد شد.

تجهیزات لازم برای حضور در چالش مجازی روز پیاده روی به شرح زیر است:

  1. لباس ورزشی
  2. کفش مناسب پیاده روی
  3. گوشی موبایل مجهز به دوربین
  4. برگه امدادی پیاده روی (طبق برگه پیوست در دستورالعمل)
  5. ماسک

حداقل زمان پیاده روی باید ۲۰ دقیقه و زمان فیلم ۱۰ تا ۲۰ ثانیه باشد. برای تهیه فیلم باید دوربین تلفن همراه به طور افقی گرفته شود، پیشنهاد می گردد از دوربین مناسب جهت تصویربرداری با کیفیت استفاده نمایید.

ابتدا با در دست داشتن برگه امدادی (کاغذ لوله شده A4) پیاده روی را آغاز کرده در روبروی دوربین خود را معرفی نموده و مدت زمانی که قصد دارید پیاده روی کنید را اعلام نمایید. سپس برگه امدادی را به فرد دیگری جهت ادامه زنجیره پیاده روی تحویل دهید. می‌توانید با هماهنگی دیگر دوستان که قصد تهیه فیلم مشابه را دارند، آنان را به چالش پیاده‌روی و ادامه حمل برگه امدادی دعوت نمایید.

بهتر است در فیلم، نمادهای معروف هر شهر دیده شود. مانند: سی و سه پل (برای شهروندان اصفهان)، مقبره الشعرا (برای شهروندان تبریز) و….

دیالوگ پیشنهادی در فیلم:
من آقای/خانم …….. از شهر …………. در حمایت از روز جهانی پیاده روی به مدت ۲۰ دقیقه پیاده روی می‌کنم.

از افراد شناخته شده و چهره‌های محبوب ورزشی، سیاسی و اجتماعی استان برای تهیه فیلم دعوت نمایید. همچنین فیلم‌های خود را بصورت پست و در صفحات شخصی و “حتما” با دو هشتگ #worldwalkingday#  iranwwd، منشر نمایید.

توجه به مبانی اعتقادی، احکام، ارزش‌ها، اصول اخلاقی مورد تایید دین مبین اسلام و پوشش ورزشی اسلامی در اجرای چالش ضروری است.

علاقمندان می توانند جهت دریافت دستورالعمل اجرایی پویش در قالب فایل پی دف اف کلیک کنند.

 

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب