شناگران ایران بامداد فردا به کشور باز می‌گردند

کاروان شنای ایران پس از حضور در مسابقات شنای انتخابی المپیک بوداپست رأس ساعت 03:30 بامداد فردا (دوشنبه) از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وارد ایران می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ملی‌پوشان شنای ایران برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک و کسب حدنصاب‌های مورد نیاز، در مسابقات ملی مجارستان شرکت کردند. این رقابت‌ها از  ۲۹ ژوئن تا دوم جولای ۲۰۱۶ ( ۹ تا ۱۲ تیر ۱۳۹۵) به میزبانی شهر بوداپست برگزار شد.

جمال چاوشی فر، مهدی انصاری، آرشام میرزایی، احمدرضا جلالی و آریا نسیمی شاد زیر نظر عباسعلی کشتکار و خشایار حضرتی به همراه محسن سمیع زاده دبیرکل فدراسیون شنا، کاروان شنای ایران را در این دوره از مسابقات تشکیل دادند.

حاصل کار ملی پوشان در این مسابقات یک مدال نقره و برنز در ماده ۵۰ متر قورباغه و جابجایی یک رکورد رده سنی ۱۷-۱۵ سال در ماده ۱۰۰متر قورباغه بود. پس از پایان این رقابت‌ها، شنای ایران  از سوی فدراسیون جهانی یک سهمیه اعطایی ( وایلد کارت) برای شرکت در المپیک ریو کسب کرد.

شناگران ایران پس از نزدیک به یک ماه اردو در شهر دبرسن مجارستان و  چهار روز مسابقه در شهر بوداپست، بامداد فردا (دوشنبه) از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وارد کشور می‌شوند.

 

اعضای تیم ملی شنای ایران (انتخابی المپیک ریو):
  • کادر فنی: عباسعلی کشتکار (سرمربی) – خشایار حضرتی (مربی)
  • شناگران: جمال چاوشی فر، مهدی انصاری، آرشام میرزایی، احمدرضا جلالی و آریا نسیمی شاد

 

برای مشاهده زمان‌ها و رکوردهای ثبت شده شناگران ایران در سه روز نخست روی لینک‌های مربوطه کلیک کنید.

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب